Brak produktów
Reedycja "Welcome To My Nightmare" wydana przez Analogue Productions (w ramach serii - Atlantic 75 Audiophile Series) zawiera wszystkie te elementy, które sprawiają, że jest to wyjątkowa pozycja. Po pierwsze, mastering wykonany przez Chrisa Bellmana z Bernie Grundman Mastering z oryginalnego mastera i po drugie, tłoczenie, które zostało wykonane przez...
Po rozpadzie zespołu "Free", który zapisał się w historii rocka albumem "All Right Now", wokalista Paul Rodgers i perkusista Simon Kirke założyli "Bad Company". Na pokładzie znaleźli się również: gitarzysta "Mott the Hoople" Mick Ralphs i basista "King Crimson" Boz Burrell, a także menedżer Led Zeppelin Peter Grant. Świetna podstawa dla dobrej muzyki,...
„Straight Shooter” został nagrany jako bezpośrednia kontynuacja debiutanckiego albumu "Bad Company" zaledwie trzy miesiące po jego wydaniu - zbyt wcześnie, aby oszacować, jak dobrze sprzeda się debiut. Dlatego oba wydawnictwa są mniej więcej z tego samego materiału. I jest to dobry materiał. Osiem mocnych, ale nigdy pospiesznych rockowych utworów, w tym...
Beethoven: Symphony No. 6 'Pastorale', Op. 68, w wykonaniu Columbia Symphony Orchestra pod batutą Bruno Waltera z 1958 r. Remaster wykonany specjalnie pod kątem analogowego nośnika.
Reedycja legendarnego tytułu - Belafonte At Carnegie Hall: The Complete Concert na podwójnym 200 g winylu, wydana nakładem Analogue Productions - gwarancja najwyższej jakości wykonania. Każdy egzemplarz z osobna poddany wnikliwej weryfikacji. Wydanie pierwotne z 1959r. w ramach serii LIVING STEREO (LSO-6006) - złoty standard najwyższej jakości brzmienia!...
Legendarny koncert, będącego u szczytu sławy Harry'ego Belafonte w Carnegie Hall z 1959r. opisywany przez recenzentów jako „kwintesencja Belafonte” w wyjątkowym wydaniu Analogue Productions. Wydawnictwo w formie BOXu typu slipcase zawiera cały koncert na pięciu 180 gramowych płytach 45 obr./min, to wydanie przewyższa inne wersje winylowe. Piąta płyta z...
Wyjątkowa dwupłytowa reedycja albumu ngranego dla wytwórni Verve w 1959 r. przez Bena Webstera we współpracy z trębaczem Artem Farmerem znanym z Cool Jazzu, oraz Haroldem Ashbym - kolegą muzykiem z ekipy Ellingtona, wraz ze swingującą grupą rytmiczną.Mastering wykonany przez George'a Marino w Sterling Sound Studio.
Ten wspólny album Bena Webstera i Oscar Peterson Trio został wydany przez Verve Records w 1959 roku. Album jest kontynuacją serii Soulville Bena Webstera i dotyczy ballad w jazzie. Saksofon tenorowy Bena Webstera idealnie pasuje do tego gatunku, a Oscar Peterson powstrzymuje się od be-bopowych przerywników. Dzięki temu całe nagranie ma charakter nocnego...
At The Montreux Jazz Festival - jedna z najsłynniejszych i najważniejszych płyt w historii JAZZU - reedycja nagrań 1968 roku wydanych pierwotnie nakładem Verve Music Group. Muzycy: Bill Evans (p); Eddie Gomez (b); Jack DeJohnette (dr) Nagranie: 1968 Casino de Montreux, Szwajcaria, Produkcja: Helen Keane
To najbardziej kontrowersyjna ze wszystkich płyt Billie Holiday. Sama Lady Day powiedziała, że ta sesja (w której towarzyszy jej orkiestra smyczkowa Raya Ellisa) była jej ulubioną, a wielu słuchaczy uznało jej emocjonalne wersje takich piosenek jak "I'm a Fool to Want You", "You Don't Know What Love Is", "Glad to Be Unhappy", a zwłaszcza "You've Changed"...
Album wyprodukowany pierwotnie przez Impulse! A&R Boba Thiele w 1963 roku, jest wizytówką utalentowanego Charlesa Mingusa jako basisty, pianisty i autora tekstów. W swoich oryginalnych notatkach z 1963 roku krytyk Nat Hentoff powiedział, że spośród wszystkich muzyków nie można pozostać obojętnym na Mingusa. To nagranie bardziej niż jakiekolwiek inne...
"Oh Yeah" to wyjątkowy album Charlesa Mingusa, wydany w 1962 roku, który wyróżnia się na tle jego dotychczasowej twórczości. Mingus, znany przede wszystkim jako kontrabasista, na tej płycie nie gra na swoim głównym instrumencie, lecz zasiada za pianinem i wykonuje wokal, co jest dość nietypowe w jego karierze. Album jest pełen energii, ekspresji i...
Nagrany w 1959 roku album jest uważany za najbardziej radosne dzieło Mingusa, przy nagraniu którego czerpał inspirację z gospel, bluesa i old-time jazzu nowoorleańskiego. Rezultatem było swingujące, uduchowione dzieło, które pokazuje raczej nieznaną dotąd stronę twórczości Mingusa. Wraz z dziewięcioosobowym zespołem udało się nagrać bardzo złożone...
Earl „Chico” Freeman był jednym z czołowych współczesnych saksofonistów tenorowych lat 70-tych, przesiąkniętym tradycjami jazzowymi, nagrywającym dla niezależnych wytwórni, takich jak India Navigation, a jego największa produktywność przypadła na lata 1976-1981 i nadal jest aktywny. Spirit Sensitive (1979) reprezentował zmianę kierunku dla zwykle wolnego...
Rubinstein wielokrotnie nagrywał Koncerty Chopinowskie. To wydawnictwo - Concerto No. 1 Chopina jest wyjątkowe, m.in. dzięki czułemu akompaniamentowi New London Symphony Orchestra pod dyrekcją Stanisława Skrowaczewskiego. Tempa są dobrze wyważone, a frazowanie jest giętkie i naturalne.
Album wydany w 1983 r. przez Count Basie & His Orchestra, jest hołdem dla charakterystycznego stylu Counta Basiego. Jeden z utworów na tym albumie nosi tytuł „The Blues Machine”, i mógłby on być opisem big bandu, który Count Basie prowadził przez pół wieku. W składzie z 1983 roku Basie zebrał "weteranów" i stosunkowo nowych muzyków, aby stworzyć...
Każdy, kto kiedykolwiek słyszał Counta Basiego rozpoczynającego bluesa z kilkoma refrenami fortepianu bez wysiłku, ubolewał, że wśród jego nagrań jest zbyt mało Basiego jako solisty. Ten niedobór został w pewnym stopniu naprawiony przez albumy tria Basiego nagrane z Rayem Brownem i Louisem Bellsonem w latach siedemdziesiątych, z których ten jest...
Basie Jam to album studyjny legendarnego pianisty jazzowego Counta Basiego, wydany w 1973 roku. Jest to wyjątkowy album w dyskografii Basiego, ponieważ nie przedstawia jego zwykłej orkiestry, ale raczej bardziej intymny zespół, składający się z wybitnych muzyków jazzowych, takich jak Eddie "Lockjaw" Davis na saksofonie tenorowym, Harry "Sweets" Edison na...
Legendarny album Count Basie Big Band, wydany pierwotnie w 1982 roku przez wytwórnię Pablo Records. Jest to jedno z późniejszych nagrań orkiestry Counta Basiego, dokonane z jego big bandem, który wciąż był w znakomitej formie, mimo że lider zespołu miał wtedy już 78 lat.Album jest wyjątkowy pod względem energii i radości, jaką Basie i jego zespół...
Można argumentować, że nie ma dwóch pianistów bardziej do siebie niepodobnych niż Count Basie, mistrz niedopowiedzenia, i Oscar Peterson, awatar szybkości, mocy i upiększania. Kontrast w ich podejściu jest częścią tego, co sprawiło, że ich współpraca była porywająca. Ale faktem jest, że Basie, który trzymał wielką moc w rezerwie, potrafił dać z siebie...